Drömmar som förslår

Drömmer otroligt mycket nu för tiden och jag fattar ju att det betyder något, jag är inte dummare än att inse att drömmar kommer av en anledning men jag är heller inte smart nog och inse av vilken anledning haha.. Hur som helst, jag har precis börjat komma till den punkt på morgonen då det är dags att gå upp! 11.20 - GÖTT! Ska käka god frulle, åka upp till min älskade häst, ha en mysdag i stallet och bara njuta!

Får se om jag är med och hoppar för Mamma sen (inte på Ninja) eller om jag skippar de. Har ingen större lust och behöva stressa för o hinna med de så det återstår och se vad tiden räcker till!

Ha en fin dag!
Hörs sen! Puss /C


Kommentarer
Postat av: Amanda Bryngelsson

Hej!
Kan inte du lägga upp bilderna från löshpppningen med sebbe?<3

2013-01-06 @ 17:18:28
URL: http://pandiiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0