Hästledig

Magiskt ord, vet inte när jag var de senast! Men de är inte för o vara ledig o göra något kul direkt, nepp nepp.. Ledig från Ninja endast för o kunna jobba! Kul.. Eller? Aja, helgen är jobbfri och består i princip bara utav min häst! Söndag kväll har vi gymkhanaträning och jaa.. De var de! :) härligt va? Ska dessutom bara vara hemma och inte stressa iväg någonstans!

Har fått lite roliga tips till tidsinställda när jag är borta, MEN inte tillräckligt! Snälla hjälp mig är ni gulliga? :) Ska försöka ge mig ut och fota lite i helgen med, har jag några frivilliga Allebyare som vill vara med på kort? Eller någon annan kanske? Måste träna! ;) Ska se om jag kan ta mig tid och slänga ut bilderna från löshoppningen i eftermiddag också, eller om jag sparar de tills jag åker! Får se.. ;)

Höres sen!
Puss /C


Kommentarer
Postat av: ebba

Hej sötis! fin blogg du har, kolla gärna in min lilla loppis jag har på bloggen!

http://highersounds.blogg.se/2013/january/loppis-del-1-2.html

2013-01-04 @ 15:46:59
URL: http://highersounds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0