Hej hej hej

Nu är jag hemma igen och uppdatering kommer gå tillbaka till sitt vanliga jag.. Märks verkligen på statistiken att jag varit borta och inte kunnat uppdatera som vanligt. Vilket jag givetvis ber om ursäkt för med de är verkligen inte helt lätt när man är 1000 mil hemifrån och har en internet service som på 1800-talet liksom.. Hur som helst, hemma nu. Nya friska tag nästan iallafall.. Har fått något jäkla virus på min balansnerv och går omkring som en yr höna!! Skitjobbigt, de låter kanske lite roligt, men nej! Jag blir otroligt påvekad av det tyvärr, smått illamående hela tiden, ingen aptit och ögonen hänger inte med liksom.. Är typ lite fördröjning i synen hela tiden.. Aja, det blir väl bättre snart hoppas jag! :)
 
Ska rida Ninja idag iallafall!!!! Yippie yey!!!! Har verkligen saknat min häst något helt otroligt när jag varit borta! Hade de inte vart för Ninja kunde jag stannat en vecka till men nu, nepp. Kommer ihåg när vi var på Nord Irland förra sommaren i 8 dagar var vi borta och jag fick dag 7 erbjudande att stanna lite längre ca 1 vecka till för o tävla en Internationell tävling som heter Inter Counties, ville absolut stanna. Men jag längtade hem så mycket till Patriks (hästen!!!) att jag inte klarade av det.. Började nästan gråta när jag tänkte på o lämna honom 1 vecka till haha.. Så fick bli hemgång.. Kan ju säga att jag till o med själv tycker att de är lite löjligt men bryr mig faktiskt inte! Sådan är jag helt enkelt! :) En riktig liten lipsill som gråter nästan jämnt när någon ska lämna mig eller jag ska lämna någon en längre period! hihi..
 
Puss /C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0