Jag vet....

Jag vet att jag skrivit dåligt i 2 dagar, thug life.. Eller? Haha kanske.. Nja asså jag har bara känt mig allmänt stressad över resan och också haft en hel del och göra nu i 2 dagar! Så jag har dels inte hunnit och dels inte lagt energin på att just blogga! Men så blir det emellanåt! Hoppas ni har överseende!

Hade iallafall lite tjejkompisar här på middag igår, skitmysigt! Alla är otroligt lättsamma o ha o göra med och jag älskar dem allihop! Vi träffas så sällan hela ligan längre så man får dra ihop sådana här saker medans man faktiskt kan!

För övrigt så var Ninja kalasfin och rida igår! Åhh min prinsessa var tillbaka!!!! Som jag har längtat haha! Nog för att det kan vara kul att ha lite omväxling på henne men inte när hon får damp! Då orkar jag inte med henne haha! Hur som helst då var hon kalasfin igår! Världens bästa tjej!! :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0