och nu?

Träning, check! Var uppe lite tidigare imorse än igår, så käka go frukost och kollade på Harry Potter med världens bästa mamma medans resten av kroppen fick vakna till liv. Riktigt mysigt! Stack upp till stallet och tog hand om mitt lilla toktroll, red en stund på en häst som bara kröp ihop mer o mer desto mer jag tog i henne.. GAH! Höll på o bli tokig, men sen huxflux släppte de och jag vågade mig på lite galopp, första dagen vi galopperade ordentligt sen vilan och det märktes ju kan jag säga!! Herrejäklars va pigg hon är! I sommras fick hon någon sportmusli och havre och hela hösten, men nu får hon coolmusli och korn och är ändå som en atombomb påväg o sprängas!! Efter en stund lugnade hon ner sig iallafall och avslutningsvis var hon riktigt fin stundtals så hon var ändå duktig men på tok för övrig för vad mitt humör egentligen klarar av på markridningen! ;) Ska bli kul o börja hoppa henne efter Thailand när hon inte hoppat på typ 7 veckor, jah! Bocktygel någon?
 
Sebbe var förresten inte alls så duktig på träningen idag, han var överladdad och stark som en oxe, dum ponny! Men gick bättre på slutet, skönt att upphoppen börja flyta på nu utan att jag får panik iallafall! I övrigt var de väl en helt okej träning, alla var kanske lite trötta efter helgen eller så men de gick ju bra för alla så de känns ju gött! :) För alla utom mig då.. De gick inte sådär kalasbra för min del.. Men men tur vi har 4 ryttare till som är så duktiga! :)
 
Nu måste jag sova!
Hörs imorn, puss!
/C
 

Kommentarer
Postat av: Amanda Josefsson

Vad har du för kavaj? :)

2013-01-07 @ 13:20:31
URL: http://mandie.nu
Postat av: Carro

GPA :)

2013-01-07 @ 16:44:48
URL: http://Claesons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0