Provosera mera

Tänk vad folk snackar om att man ska ge sjutton i att provocera på nätet, att de gör folk till sämre människor och att de är dåligt och allt där till. Kanske så att de är sant, men provocera fungerar. Att provocera är det som gör stora bloggare till just stora bloggare. Jag har själv märkt markant skillnad, ett provocerande inlägg ökar statistiken med 30-50 läsare minst, varje gång. Givetvis behåller du inte den statisktiksiffran varje dag efter de utan det trappar ner lite. Men du ökar alltid totalsiffran. Varför? För att folk älskar och tala om att du har fel, och att dom har rätt. Det kommer inte förändras, inte om du frågar mig iallafall. Åsikternas värld -bloggvärlden.
 
Jag har aldrig varit så mycket för det där med o provocera däremot har jag starka åsikter som jag gärna delar med mig av, högt o tydligt. Men vem vet kanske ska prova de där med provocering? Har ju ökat rätt kraftigt i statistiken senaste veckorna så de kanske inte behövs egentligen. Upp till bevis.
 
/C

Kommentarer
Postat av: Amanda Josefsson

Det är ju det allra bästa- åsiktsinlägg! Jag kommer aldrig få nog av dem och sedan läsa kommentarsfältet, folk som inte förstår det provokativa i det utan öser ut hur dum i huvudet bloggaren är, medan bloggaren i själva verket fick exakt den reaktionen hen ville. Så jäkla kul!

Fortsätt med dina åsiktsinlägg, det pekar folk i ögonen men- it's all about reactions. ;)

2013-01-10 @ 20:04:25
URL: http://mandie.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0