Ser man på!

Läste för ett tag sen ett mycket välskrivet inlägg om gymkhana i en persons blogg. En person jag tycker mycket om och som jag anser vara väldigt om sina hästar och den gren hen utför. Dock kan jag inte låta bli och grunna lite på en sak i detta inlägg hen skrivit. I princip är det läsbart att hen antagligen är uttagen till landslaget i gymkhana i år, inget jag invänder mot! Duktig ryttare så varför inte! Men däremot så funderar jag på hur detta gått till, spetsgruppen börjar först i februari och först då är väl våra nya landslagstränare i skick och plocka ut ett lag, eller? Man blir aningen fundersam.. Sker uttagning redan nu så är det väl ingen idé att resterande ryttare som vill söka anstränger sig o åka på några spetsgruppsträningar, eller? Har detta hänt? Eller är det bara ryttare och tränares olika uppfattningar om vad som pratats om?

Som sagt är detta bara funderingar.. Men jag undrar hur många som vet om att det om detta stämmer redan vid mun till mun metoden är uttaget ett juniorlandslag? Och hur är reaktionerna kring detta isåfall? Eller har det bara blivit fel utåt? Känns ändå som de behöver pratas om på något sätt!

Nu ska jag rida, puss på er!
/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0