Skrattretande

Läste en blogg för ett tag sen som jag aldrig läst innan som först gjorde mig förbannad, men när jag läst lite mer insåg jag hur skrattretande personen faktiskt var. Hur pinsamt det som var skrivet var och är! Det är om man läser det utan o bli irriterad ganska underhållande! Just för att det är en person i mina ögon som är som vem som helst, inget speciellt. Men i texterna höjer hon sig själv till skyarna och andra människor (folk hon inte änns känner) trycker hon ner till något som är av samma värde som en lerpöl ungefär. Charmigt? Nja. Ironiskt? Ja!

Sen är det ingen blogg jag vill fortsätta läsa, att vara elak på ett sånt rått sätt är inte änns roligt och läsa. Elakheter och smutskastning, nej tack! Her way or the highway, neeee.... Känns som en blogg man bara blir bekymrad av! Så den låter jag bli f.r.o.m nu! :)

Puussss /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0