Som en vilsen geting....

Ni vet hur en vilsen geting surrar omkring och flyger in i rutor o väggar och blir helt tokig så man tror att den tänker sticka en när som helst? Det var Ninja idag.. Hon kicka in i väggarna så de small o var nog allmänt irriterad på livet tror jag! Han hon vart geting hade jag definitivt blivit stungen, på riktigt.. Men efter en stund lugna hon sig och surra bara omkring, utan o flyga in i väggarna! Annars var hon fin i skritt o trav men galopp det tror jag att jag vill hålla mig till inomhus ett tag till, puh! Galenpanna....

Var kvar på stallet en sväng för o kolla på Jossan & Jossan, men det var allt för tråkigt så skippade de efter bara några minuter och åkte hem istället! Behöver ju trots allt sova! Asså shit!! Om 1 vecka, så vida inte planet kraschar vilket jag är rädd för, så har vi "bara" 3 timmar kvar på flyget tills vi är framme!! Sjukt!!!! Kan inte fatta det!!!! Är så jävla rädd att jag tror jag dör innan vi åker.... Ovärt! Anyways..

Puss /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0