torsdag

Jobbat, hästen är klar, maten är i magen och jag kan äntligen slappna av! Har kramp i benhinnorna, dom är stenhårda och gör sjukt ont.. Är verkligen helt färdig efter den här dagen även om jag inte gjort så värst mycket! Sara hade mockat hos mig idag när jag kom till stallet, snacka om lycka så himla snällt, så var bara o borsta o göra i ordning Ninja och gå bort till ridhuset, efter jag ridit så satte jag på henne sitt nya fina utetäcke, halvhals 350g från Capriole! Nöjd hästis! Och gav henne betfor och gick in till cafet, dött! Så åkte hem istället, känner mig dessutom lite dålig, hoppas jag slipper bli sjuk! Så kände att de allra bästa var och åka hem och få i sig lite mat och lägga sig o vila! Ska försöka sova i tid ikväll, brukar ju gå sådär men får väl åtminstone försöka iallafall haha..! ;)
 
Imorn blir det endast jobb, Elin passar Ninnis så jag slipper tänka på de när jag jobbar lång dag!
 
Har jag förresten berättat att jag fått fast plats för Emma Emanuelsson nu i vår? Varannan torsdag på Bulycke RF med mina numer klubbkamrater, år ju faktiskt Bulyckare på papper nu! Känns lite konstigt och både säga och skriva, men man vänjer sig nog! :) Ska bli ett roligt år!! Emma är ju kalas och rida för tycker jag, hon är ju så ung och själv fortfarande i bruk jämfört med många äldre tränare som bara tränar och inte ridit på väldigt många år, eller åtminstone inte tävlat på väldigt många år, Emma är ju till skillnad från dom på toppen av sin karriär just nu! :)
 
Well well, hade kunnat behöva lite tips!
Har börjat skriva lite på inlägg som kommer komma upp när jag är i Thailand, och eftersom de är sjukt många inlägg som måste skrivas i förväg hade jag kunnat behöva lite hjälp o råd om vad ni vill läsa om när jag är borta? ;)
 
Puss /C
 

Kommentarer
Postat av: Amanda Josefsson

Typ planer och mål med dina hästar, och info om Peppe och Polo och Sebbe mer! :) Och alla hästar du haft, haha. :D Och dina meriter inom gymkhanan. Tankar os.v. :)

2013-01-03 @ 23:31:18
URL: http://mandie.nu
Postat av: Elin Olsson

Roligaste hopptävlingen? :) Roligaste gymkhanatävlingen? :) vad är målen med Ninja inför 2013, och målen med Sebbe :)

2013-01-04 @ 00:08:57
URL: http://olssonelin.blogg.se
Postat av: Elin Olsson

Framtidsplaner för alla dina hästar, vad du tror eller vill ska hända :) Eller om du kanske bara tar framtiden med dina hästar som den kommer :)

2013-01-04 @ 19:07:28
URL: http://olssonelin.blogg.se
Postat av: Peder

Om hur mycket du älskar mig och kommer sakna mig

2013-01-05 @ 15:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0