tråkigt nog

Man slutar aldrig förvånas över hur långt en del människor är villiga och gå för o köra över andra så de själva ser bättre ut, jag minns givetvis att alla var lite åt det hållet som yngre, inklusive mig själv. Men detta är vanligtvis något man väcer ifrån, inte sant? Dock inte alla.
 
Har iallafall äntligen kommit hem från jobbet och ska upp till min lilla Ninja alldeles strax! Sebbe ska till Kungsbacka för tävling till helgen vilket fått mig o bli påmind om att de börjar bli dags och aktivera hästlicensen, betala medlemsavgift till klubbarna och lite annat smått o gott, kanske börjar bli dags och anmäla sig till vårens första tävling för och vara lite mer motiverad liksom, första delmålet! Dock hittar jag inga 110-115 :(... Så får bli 100-110 vilket känns sådär.. men men! Vill inte gå in på 120 första tävlingen det känns inte schysst mot varken mig eller Ninja!
 
Nu måste jag styra upp mig själv lite och åka till stallet! Puss på er!
/C
 

Kommentarer
Postat av: Amanda Josefsson

Asså jag fattar inte hur du vågar hoppa såna höga klasser? :O

2013-01-08 @ 19:59:56
URL: http://mandie.nu
Postat av: Carro

Haha du är söt.. Men det hindret är 1an i en 110 så är inte högre än 100 kanske hihi :)

2013-01-08 @ 22:19:30
URL: http://Claesons.blogg.se
Postat av: Amanda Josefsson

Har ett tips på inlägg du kan skriva medan du är i Thailand- egoboost! förbättra självförtroendet!

2013-01-08 @ 22:34:13
URL: http://mandie.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0