Uppdatera mera

Ska uppdatera bloggen mer ikväll, har inte haft tid under dagen och ska strax ut i stallet och fixa Sebbe inför träningen, kl 20 en söndag haha yippie.. Men de får de vara värt! Ska iallafall blogg mer när jag kommer tillbaka efter träningen, så ni inte tror jag glömt bort er, utan de kommer! Har faktiskt lärt mig göra en header i photoshop som ser helt skaplig ut! Ska bara lära mig hur man lägger upp, hur man gör en design och sådär så är jag färdig att börja kämpa med bloggen på ytterligare en ny nivå! Yehaa.. Mejlade en ny tjej om en design men har inte fått något svar så får väl se vad som händer där! Annars får jag helt enkelt försöka klara mig på egen hand tills vidare! :)
 
Tips o råd är välkomna som ni vet!
Puss / C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0