Visste ni att?

Mr Polo köptes i England 2007?

Jag var 17 år första gången på Scandinavium?

Ninja bara varit i Sverige exakt en vecka när vi köpte henne?

Vi köpte Sebbe i Danmark?

Jag är ett otroligt kontrollfreak och har panik över o lämna min häst i någon annans händer? (Vanligtvis denna gången har de faktiskt vart lugnt)

Ninja är släkt med Cardento?

Jag fortfarande drömmer om Flyinge och det man skulle kunna kalla för det "glamorösa hästlivet"?

Jag saknar o rida Polo något otroligt?

Jag tvivlar på om Sebbe fixar Scandinavium?

Jag som högst hoppat 135 på Ninja och att det var sjukt läskigt?

Nästa inlägg "Ego-boost"

Puss /C


Kommentarer
Postat av: Amanda Josefsson

Varför tror du inte att Sebbe fixar scandinavium? ;O :)

2013-01-16 @ 13:56:42
URL: http://mandie.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0