Björne & Q är bäst!

Jag skulle inte påstå att framridningen gick särskilt bra igår, Quilla var ofokuserad och stel som en pinne -awesome... Haha, Björne var mindre nöjd, men när vi började hoppa blev det betydligt bättre, hon släptte efter och energin gick upp till perfekt mängd! Vi hoppade först en serie på ena långsidan med både böjda o raka linjer 4 galoppsprång jobbade med utåtställda och innåtställda hästar! Quilla hoppade väldigt väl, nästan lite för väl då jag flög som en vante i sprången kändes det som!
 
Sedan gick vi över och hoppade en linje på andra långsidan, 4 räcken med 2 galoppsprång mellan varje, så höjde han utsprånget mer och mer för varje gång  vi kom, Q blev riktigt fin på den linjen och när vi hoppat ett utsprång på 140 sa Björne "Det är precis så det ska vara, bara lite gymnastikhoppning" Haha eh... Sedan höjde han lite till och jag var övertygad om att jag var färdig, men icke.. En gång till minsann, och efteråt fick jag veta att utsprånget låg på 150?! Herregud... Konstigt nog kändes det liksom inte jobbigt högt eller så, snacka om att man känner sig säker på Q, hon är verkligen världens bästa, hon bara gled över 150?! VÄRLDENS BÄSTA! Och efteråt svävade jag på moln! Vi avslutade med o hoppa linjen med utsprånget på 135 som då kändes lågt vilket är det högsta jag hoppat tidigare haha.. Glad chey!
 

Film finns på FB!
Puss /C
 

Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Ni e så jäkla grymma så det finns inte!!!! <3 bäst!

2013-06-19 @ 23:36:25
URL: http://olssonelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0