Click and Cash

Hola!
I dagsläget känns livet rätt bra faktiskt, jag är trött och har alldeles för mycket i huvudet men det är ändå helt okej liksom, inte lika tufft som det faktiskt har varit på sistone vilket är otroligt skönt! Hoppas bara det fortsätter så, jag orkar inte mer sånt där, ja ni vet..
 
Igår hade jag världens chilldag, sovmorgon, lång frukost och sedan upp till alleby o kolla på gymkhanaträning, mocka hos Q och Ninja sedan bio med min fina Josef! Fast and furious 6! Fyfaaaan vilken bra film, jag bara älskar dom filmer alltså, helt sick! Framförallt denna, helt klart bästa det måste jag erkänna!
 
Idag har Ninja varit på Ale igen haha.. Henne nya hem i princip! Men denna gången för att kolla om hon var redo för inseminering vilket hon är!! Så imorgon åker hon till Ale återigen för insemination, wooohooo!! :)
Har ju dock glömt o berätta att vi har bytt man till henne, pratade med Björne och han föreslog Click and Cash istället för Camaro M, och eftersom jag har 100% förtroende för Björne valde jag att lyssna på honom och byta hingst!
 
Här har ni honom,
Click and Cash är en Holsteiner hingst född 2003 som går upp till världscupsnivå.
2012 vann han SM guld i hoppning med sin fantastiska ryttare Niklas Arvidsson!
 
/C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0