FRÄDAAH

Det är fredag, finally!! Vilket betyder att det är helg imorgon och tävlingsdags igen, äntligen!! Haha, tävlade förra helgen liksom och typ alla helger jag kan minnas de senaste men ändå! Det är ju det bästa som finns så när det går 5 eller 6 dagar emellan blir jag lite tokig! ;)
 
Sitter och försöker komma på något vettigt och skriva, men det står still haha.. Idag flyger våran tränare in från Scotland inför helgens tävling vilket betyder träning ikväll efter jobbet, nu snackar vi tidspress, jag slutar jobba 19,10 och 19.30 ska jag sitta på Sebbe uppe på Alleby, haha good luck!! Men det är inte för inte man går under smeknamnet 'rallycarro' haha... Tackar vi för Kusin?
 
Om en stund blir det lunch med pappsen, och vet ni vad?! Min färja till England är bokad den 28/7, det händer verkligen?! :O
 
xoxo /C
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0