Fredag!! typ..

Idag är det fredag fast det inte är det, woho! Jobb 10-19, sedan HEEEEELG!! Gött som fasen, jag är så jäkla trött att jag håller på o trilla ihop, inte för att min helg innehåller någon form av vila överhuvudtaget men jag får göra något jag tycker är kul och då är det ju helt klart värt! Känns sjukt jobbigt och åka ifrån Quilla ytterligare en helg bara, men okej det får bara gå helt enkelt! :)
 
Så ikväll när jag kommer hem måste ponnyns saker packas, mina saker tvättas och packas och på det kommer jag vara helt jäkla slutkörd!! Grrrrreaaat! Fille kommer iallafall och är mitt sällskap, bästa! När jag käka frukost imorse kollade jag på filmen från Norge tävlingen, tänkte slänga upp den här också! Så får ni se, det är lite olika klipp från helgen, när vi rider i vita tröjor är det finalgrenar! ;)
 
Puss /C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0