Ingen motivation

Bloggandet går dåligt, det finns liksom ingen motivation! Antar att det kommer tillbaka snart! Tills dess får ni stå ut med inlägg lite mer sällan, okej? ;)

Hoppträning för Björne igår! Gick riktigt bra, började bra på uppvärmningen sedan gick det lite sämre när vi började hoppa och sen gick det riktigt bra på slutet! Kul!! :) Känns som om det var 100 årsen vi var där o hoppa nu! Och eftersom jag har sån tur så var min favvo, Elin med mig igår!!

Och nu till Ninnis, operationen gick bra! Visst hade hon vaknat o fått lite panik typ men sen hade hon lugnat sig och då såg det bra ut! Så nu bor hon på Ale tills på fredag! Ska åka upp o hälsa på henne sen, min lilla prinsessa!!

För övrigt så tar min kusin studenten idag och min pappa o farbror fyller år så stort grattis grabbar! :)

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0