Morrn!

God morgon världen!
Nu blir det strax jobb, seg som ett jag vet inte vad idag, men piggare än igår! Snacka om att det tar sjukt lång tid att återhämta sig efter en sån här helg haha! Och i helgen blir det på det igen, Danmark here we come! Kan seriöst inte fatta att det är mindre än 3 veckor tills vi är på Irland, what the fuck hände med tiden liksom? Känns som Scandinavium var igår typ! Aja! Haha...
 
Jobb idag, sedan är det Björneträning i eftermiddag iallafall, sista för säsongen! Jag trodde vi hade sista förra gången, men tydligen inte! Tur någon har koll iallafall haha, ska bli skoj ändå! Känns som jag var där precis, så var vi tillbaka på att tiden bara springer iväg! Haha... 
 
Well well, jag ska väl ta mig i kragen o dra till jobbet!
Puss /C
 
Senare kommer en bildbomb från helgens tävlingar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0