Telefonskit

Telefonen har strejkat! Jag har försökt blogga hela helgen men telefonf*n har totalvägrat o samarbeta så nu står jag här o bloggar vid en dator lite snabbt o lätt! Har inte haft någon dator o blogga ifrån heller nämligen, vi har haft hantverkare i huset i typ 3 veckor och nu ser mitt rum ut som ett bombnedslag och jag kan inte hitta min data sladd.... Suck! Men det är så det är..
 
Idag blir det iallafall jobb och senare ikväll gymkhanaträning med laget som ska reseprentera Sverige i EM på Irland i Juli! I helgen har vi Nisse cup, en internationell tävling där lag från Sverige, Norge o Danmark kommer och gör upp om segern, varje år har Norge en tävling, Sverige en och Danmark en. Så att nästa helg bär det av till Danmark för att återigen försöka göra upp innan EM!
 
Puss o Kram /C
 
fler bilder från torsdagens träning hittar ni hos http://mathildaefa.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0