Temys <3

Avslutar dagen med lite musik, facebook och te med juliakaka! Lovely!! Känns skönt och sitta ner måste jag säga, har varit igång till 110% sen jag klev upp halv 8 imorse! Första jag gjorde var o sticka ut till Ninja för o mocka o fylla hönät, sedan lastade vi henne, slängde i mig en kopp te, körde Jack till flygplatsen, åkte hem gjorde mig iordning och åkte på lunch med pappa, sedan raka spåret till jobbet, jobbade till stängning, 19.10! 19.30 skulle jag vara med min ponny i paddocken på alleby redo för gymkhanaträning, lyckligtvis har ja världens finaste vän som hjälper mig, Johanna fixade Sebbe så jag hann byta om och sedan var det bar o tränsa och rida upp till Alleby för gymkhanaträning ner till stallet igen, fixade med sebbe sedan mockade jag hos Ninja igen, fyllde hönät och så fodrade vi, och ja nu sitter jag här och dricker te! :)
 
Hektiskt? Njää.. Vi älskart! ;)
Strax blire sängen igen, upp klockan 7 imorgon för o morgonfodra, veterinärbesiktning kl 8, katching!!
 
Vad hände med att gymkhana var så chill? Sovmorgon o så? Hmmm....

/C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0