vänskap

Vänskap är för livet, kärlek kommer o går men vad som verkligen betyder något är vänskap, så oavsett hur svårt det än kan vara ibland så är det värt o kämpa för! Dock tycker jag att man ska välja sina vänner noga, det finns aldrig anledning och vara vän med någon som bara suger energi och aldrig ger något tillbaka! Det ska ges o tas! Jag älskar mina vänner, och desto äldre jag blir desto mer inser jag vilka som faktiskt är värda något och vilka jag verkligen kan lita på, vilka som verkligen är for life.
 
 
/C

Kommentarer
Postat av: Joffi

I freaking fucking loove yoooou! Bäst i världen <3

2013-06-13 @ 20:42:00
Postat av: Jenny

Å bästa lillan!! ❤❤❤

2013-06-14 @ 01:19:25
Postat av: Peder

Min tunga gillar din vänskap tillbaka <3

2013-06-16 @ 20:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0