GHS

Exakt en månad till första dagen på GHS idag, sweeeeeeeet!!

Har en massa saker och se fram emot den veckan, och framför allt har jag massa saker o handla! ;)
Åtminstone har jag en massa saker jag vill handla haha! Tänk att de bara är 4 veckor tills den absolut bästa veckan på hela året drar igång! Helt grymt, tiden flyger förbi och det känns som det var igår vi hade 4 veckor kvar till Trysil liksom! Helt plötsligt är det bara 9 månader kvar till Åre istället, åååh LOVE LIFE!!
 
Imorgon har jag fixat en inlägg med vad jag ska inhandla på mässan också, gööött! Har egentligen inte så mycket som jag verkligen måste ha men kan inte låta bli och komma på lite extra saker under resans gång! ;) Helst nu när det står en ny liten kuse hemma i stallet så är det ju extra roligt!! :)
 
Dessutom är världscupsfinalen i hoppning i Göteborg i år, jag älskart!
Hejja Roffe!! ;)
 
/C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0