Hej bloggen

Japp, jag har uppdaterat helt sämst i helgen.. Men jag har inte vart hemma i princip någonting och när jag inte ridit har jag kört bil så de finns liksom en förklaring. Men givetvis borde jag ansträngt mig bättre, men så får det bli ibland. Har nämligen hunnit med en hel del i helgen, träning i lördags i Hålta, Kungälv. Träning söndag i Alingsås, och i lördags hann vi också med en tripp till Strömma i Landvetter, och igår en tripp till Kalmar (!!!) ca 30 mil, ändå bra jobbat! Och idag har vi varit i skepplanda, snacka om o hinna med mycket på 3 dagar, haha! Härligt!
 
Sebbe har i varje fall gått som en hel miljon i helgen, är så nöjd med honom och förtroendet häst-ryttare börjar äntligen falla på plats, något som känns som en otroligt viktig bit inom gymkhanan, annars blir det svårt och utföra något alls. Självklart en viktig bit i hoppningen också, dock måste jag nog säga att dressyr är en gren som funkar ändå. Behöver inte finnas förtroende, givetvis gör förtroendet ekipaget starkare och betydligt bättre, men de funkar utan också, inte lika bra bara.. ;) Säker på att alla dressyrryttare skakar på huvudet nu, meeeeen så tänker jag! :)
 
Idag har jag vart iväg som sagt, fått lite besked som förmodligen gör att hemligheten kommer ut på torsdag även om många fått veta redan idag, jag har svårt o hålla käften helt klart! Annars har jag bara vart i stallet med bästis och myst och haft hopplektion för mina duktiga kids!!!!
 
/C
 
Ge mig sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0