Helt slut

Lång dag, sjukt lång dag.. Idag igen! Jäklar vad trött jag är, kommer förhoppningsvis somna som en stock! Har först vart på Ale som ni vet, sen ridit på en bråkig Quilla, sedan haft lektion och sedan kollat på hoppträning! Puh.. Blev nästan trött av o skriva ner det där! ;)
 
Imorgon blir det träning för Björne på Quilla, ska bli spännande och se vad han säger om henne! Han har ju ändå mitt största förtroende så jag hoppas såklart han blir nöjd med vårt val av häst! Men innan träning blir det jobb och sedan hämta Elin som är så gullig och följer med mig på träning när mamma är i London! Sweeeet!
 
Men vi får nog höras imorn, för jag somnar snart rakt ner i tangentbordet!
Avslutar kvällen med ett avsnitt av Ponnyakuten, puss på er!
/C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0