Imorgon

Onsdag idag, jag gillar inte onsdagar.. Men imorgon är det torsdag, och jag älskar torsdagar!! :) Imorgon är det faktiskt bestämt att ni ska få veta hemligheten, oavsett om det går vägen eller inte så tänker jag tala om det för nu är det inte roligt och hålla det hemligt längre, eller joo lite haha.. Men roligare och berätta! :) Så imorgon runt 5 tiden, kanske lite senare då får ni veta! Bra va? ;)
 
Idag är gymkhanaträningar för mina kids här hemma och på GFRK  på schemat, ska även rida Ninja som var pigg som en lärka igår! Får egentligen inte galoppera eller rida som vanligt försen imorgon, men jag tog 2 varv i galopp redan igår för hon är så jävla laddad att hon kan behöva göra av med lite energi.. Imorgon får jag iallafall rida helt som vanligt igen så i helgen blir det lite sockerbitshinder så att hon kanske kan lugna ner sig lite! På tisdag hoppas vi på träning för björne och sen är det inplanerat tävling nästa helg! Sweet.
 
Tack för alla som erbjöd sig att hjälpa mig med design, har nu fått hjälp av en person som definitivt är bäst lämpad för jobbet så till helgen är claesons under ombyggnad en stund, whoppa! :)
 
Puss på er! / C
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0