Laholm

Så var ytterligare en tävlingsdag över, och denna gången en jäkligt lång sådan, men sååå värt! Det var riktigt kul idag, och framför allt kul var att Therese o lilla ligan var med, underbart! Det är sådana här dagar som får en o inse vad som faktiskt betyder något, vad man ska värdesätta och vad som egentligen inte har någon betydelse liksom.
 
Inga dåliga resultat med oss hem idag, heller inget fantastiskt heller men är ändå nöjd, hästis gjorde sitt allra bästa verkligen! Underlaget var tyvärr väldigt djupt men hon skötte sig ändå helt fantastiskt. Blir lika imponerad av henne varje gång! Hon gör jobbet som Björne skulle sagt! :) Hon har utvecklats helt enormt mycket på bara ett år! Vi hade ett ner i omhoppningen i 110n, helt klart mitt fel, när jag vet att hon rider utsprånget om hon blir för lång, red inte ihop henne tillräckligt och hon tog frambommen på oxern i utsprånget som jag tror jag skrev förut!
 
I 120n hade vi 2 ner, ett i varje kombination haha.. Kombinationerna gillade inte oss idag! Kortade henne för mycket i första och längde henne på tok för mycket i andra! Hon borde nästan ha stannat på sista i 120n, ush vad taskigt jag la henne, men hon hjälpte mig och löste det bra ändå! Min lilla skruttunge!! Annars är hon ju helt fantastisk på tävling, går på släpet snällt, inga bråkigheter som o vägra gå fram eller stegra eller backa eller något, hon bara gör det hon ska och ser glad ut! Älskade prinsessa! <3
 
/C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0