Motiverad

Är sjukt motiverad på tävlingssäsong nu, kom igen!!!! Både hopp och gymkhana, det ska bli så himla roligt! Det är verkligen svårt och förklara hur tacksam jag är över hur fina personer jag har runt mig som hjälper till med allting, främst min underbara mamma som ställer upp i ur och skur och alltid gör sitt allra yttersta för min skull, hon är fantasitsk och det finns ingen som hon!
 
Idag svävar jag på moln, trots halsont och kraftig huvudvärk så känns livet skönt, solen skiner och våren är påväg dessutom är Ninja fräsch, Sebbe kung och lite mer där till som bara får mig och må så bra! Men nu är det bara 2 veckor kvar tills jag åker på första tävlingen med Ninja iallafall, kul!! Och jag tänker inte be om ursäkt för att jag är lycklig haha, jag känner att det är bättre o sprida glädje, eller? ;D
 
Ha en fin dag alla, det ska jag försöka ha! Hoppas min jävla huvudvärk släpper bara så är ju allting tipp topp och frid o fröjd sen, hihi! Puss /C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0