Onsdag

Hej på er! Jag börjar komma tillbaka till o vara Carro igen, mig själv och mitt vanliga jag! Har absolut en rätt lång väg kvar, men det har börjat vända och jag kan som exempel både äta och sova numera! Skönt! Hoppas jag blir mitt vanliga glada jag snart igen, de här med o må dåligt passar inte riktigt mig haha.. ;)

Idag ska jag o Quilla åka och tävla, om man nu kan kalla det de, vi ska åka till Kungsbacka och tävla en unghästhoppning, vilket innebär att det är som en vanlig tävling men bara med en fas, alltså ingen omhoppning. :) Quilla är ju ingen unghäst, men man får lov o hoppa ändå! :) Så ska hoppa 110, och mest känna på det! :) Skönt o få komma ut en gång utan någon som helst press och bara mysa runt!

Sen blir det iallafall tillbaka till stallet för o rida den andra skogstokiga och ha lite gymkhanaträningar! Igår var jag på Quilla och träna för Peter Eriksson, vilket var väldigt roligt!! Han är en mycket duktig tränare med givande uppgifter! Men tänkte berätta ber om det sen och eventuellt lägga upp lite film eftersom snälla Elin filmade mig igår! :)

Puss! /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0