P'n'J

Pay n Jump på alleby igår, lattjo! Haha.. Ebba hoppade Polo och var sååå himla duktig, första rundan var verkligen helt perfekt! Duktiga jäkla unge alltså! Sen hoppa några andra av mina elever och var också jätteduktiga allihopa! Blir så imponerad, dom levererar varenda gång, och sketponnyer (skämt) är allt för ofta på sitt värsta humör och jäklas med dom, ändå bara sitter dom där och får jobbet gjort, med otroligt lite gnäll o tjurga miner! Stolt! Duktiga tjejer!!
 
Sen var det dags för storhästarna och hoppa, tyckte väl de gick bra för alla! Jenny var helt grym!! Hon o Roddan gjorde 2 klockrena rundor på 110 med et litet pet i varje supersnyggt verkligen! Sedan hoppade jag och Quilla en felfri runda på 110, hon gick som en klocka, jag behövde bara fokusera på min egen ridning och anridning, resten sköter hon, är verkligen en riktig klippa. jag är så tacksam över den här hästen att jag tror jag dör!
 
Jag har världens bästa Q o Ninja!! <3 Hihi.. ;)
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Å tack lillan!! ❤ Ni va jätta fina ni också, de kommer bara bli sp bra! Glad påsk 😘

2013-03-30 @ 15:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0