Rise Against

Torsdag! Min favoritdag! Denna veckan har gått så in i bänken fort, kan inte riktigt fatta att det redan är torsdag? Härligt så sett, men ändå! Helgen består mest av det jag gillar bäst, nämligen häst! Visst är jag fyndig ;)? Haha.. Hej dålig humor! Så är det iallafall, morgondagen består av jobb till stängning sedan mys med en vän! Lördagen består av förberedelser inför söndagens tävling, rida, och ha hoppträning med mina härliga bohuscupskids! Söndag är då tacksamt nog tävling, tyvärr ända nere i skåne (!!!) haha.. Men ändå roligt med tävling! Alltså dags för omg 2 av div 1! :)
 
I helgen ska Therese (tacc) också med och tävla när hennes rackarns kuse äntligen är i tävlingsskick igen! Har saknat henne bra mycket! Vi har ju alltid tävlat ihop liksom, så känns så konstigt när hon inte varit med! Och återigen så tävlar vi ju för samma klubb så det blir nog bra de här ska vi se! :)
 
Ni ska få film från gårdagens 110, ni ska få en filmsnutt från träningen för Peter Eriksson och ni ska få en update om söndagens tävling, och om träningen för Peter i tisdags och om tävlingen igår! Jag har ju inte skrivit något alls! ;) Men får bli senare för nu måste jag kila.. I eftermiddag är det träning för Emma Emanuelsson på schemat!
 
Puss! /C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0