Sånt är livet

Tomt igår, så är det ibland! Jag glömde helt av det igår tyvärr.. Men nu är jag här igen! Igår var vi på Ale med Quilla, sedan skrittade jag ut på Ninja en sväng barbacka, eftersom hon är svullen i ett framben så ska vi skritta några dagar och se om det blir bättre! Annars får vi ringa farbror doktorn igen!.. :( Men förhoppningsvis ska det inte vara någon fara! Tyvärr missar jag ju pay and jumpen imorgon då, eller ja på Ninja iallafall! Hade inte tänkt o ha med Quilla alls egentligen men hon får hoppa en runda, nu när det ändå är på hemmaplan så får man ju passa på! :) Blir en 110 runda på Quillis iallafall, kan vara bra som uppvärmning inför måndagens tävling! :)
 
På måndag står Sveland Cup på schemat, och det ska verkligen bli superkul och åka ut på första riktiga tävlingen med Quilla! :)
 
Nu måste jag jobba.. Hörs sen!
Puss /C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0