Sugar

Lördag, påskafton. Jaa, vad säger man? Jag tycker att påsken är totalt meningslös och tråkig men men, många uppskattar väl lite fler lediga dagar antar jag! Medans en annan får jobba och stå i haha.. Skulle inte påstå att jag står i så mycket idag, knappt en kund i butiken och jobb med Emma, blir inte mycket bättre än så! Jobbmässigt alltså! Imorgon är jag ju dessutom ledig och ikväll ska i fira Therese så de blir nog bra! :) Nöjd!
 
Har hjälp med bägge hästarna idag av mina favoriter Elin o Sandra! Älskar när dom har hästarna, känner mig så trygg o vet att allt går bra och att de inte händer något liksom, och skulle det mot förmodan göra det så vet jag att dom löser de o att hästarna är i trygga händer! Är så lyckligt lottad och ha 2 så fantastiska medryttare! Vad jag gjort utan dom? Det har jag faktiskt ingen aning om! Den som försöker sig på o sno min Elin o Sandra den kommer få sig! ;) Haha.. Igår på pay and jumpen så hjälpte Elin Matilda, för att Matilda hade 2 hästar o starta medans jag bara hade en start på en häst så för min del var de ju väldigt lugnt! Det kändes jättekonstigt o se elin rida omkring på en häst som inte var Ninja eller Jolie typ haha! Gulle! :) Men på måndag är hon min igen! hihi ;) Då blir det Billdal för Sveland cup, ska bli kul! :)
 
/C
 

Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Bästa C!!

2013-03-30 @ 16:51:46
URL: http://www.olssonelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0