Tisdag

Idag känns ungefär som dan före dan före dopparedan! Jag är så sjukt förväntasfull och kan knappt bärga mig tills i övermorgon! Men, den som väntar på något gott säger dom ju! Och jag som hatar o vänta, har inget tålamod haha, vill helst att saker ska hända typ som igår, haha! Nee, men gärna på en gång när det är något roligt, älskar ju roliga saker!! :D O vem gör inte det egentligen? ;)
 
Dagen består av jobb, och sedan mys med min lilla prinsessa! Ska se om jag kan få bort lite mer av hennes hemska vinterpäls med ryktstenen! Den är verkligen inte mysig, tycker man har hår precis överallt när man bortat färdigt! Puh... Aja, hon är bäst ändå min lilla skrutt, även om hon är full av överskottsenergi! Den dagen hon åker på en värre skada som tex en senskada eller liknande och måste ha boxvila, det är den dagen hon får pensioneras o aldrig mer ridas haha! Hon får bli avelssto eller något, jag vågar inte sätta igång henne igen! ;) Hon är ju skogstokig! Hihi..
 
Håll er uppdaterade, senare kommer en grej.. ca 10.30..
Nåja, hörs sen! Puss /C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0