Would you ever

Ensam hemma i ett par dagar från o med idag, fy fan vad gött! Mamma o lillebror och Nisse har stuckit till London för shopping, musikal och vad man nu mer kan göra i London. De där är verkligen inte min grej, gå med familjen på museeum, musikal (jag hatar musikaler) och kanske besöka en mysig restaurang.. Haha! Nej tack.. Shoppingen kunde jag gått med på, men det där andra de klarar jag mig bättre utan! Främst musikalerna, vet inte vad det är men jag tycker verkligen inte om när man ska hålla på o sjunga hela tiden, sämsta delarna av barnfilmer är när dom håller på o sjunger hela tiden!! Undantag är väl "Snart är det jag som är Kung" i Lejonkungen! Helt klart en favorit, har många bra minnen o se tillbaka på som den låten påminner mig om! :)
 
Är iallafall på jobbet just nu, hoppas kunna gå lite tidigare så jag slipper stressa ihjäl mig ut till stallet för o lasta Quilla och sticka på träning för Björne sen! Tacka gudarna för att jag har min bästa Elin! Utan henne hade jag vart körd! Helst idag när jag är så trött så det känns som jag ska somna stående!!
 
Hörs sen, puss!
/C
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0