Älskvärt

Haft världens mysigaste dag med världens bästa vän och världens bästa hästar! Jag o Joffi stack till Ale med Ninja för nya skor! När vi kom tillbaka till stallet o allt var färdigt där ute så tog vi en fika i solen, seriöst vilket jäkla underbart väder!!

Sen red jag ut på bästa Q o körde lite intervallträning, jättemysig uteritt helt själv i det underbara vädret, det var precis vad jag behövde! Både jag o Q bara njöt!

Väl tillbaka hade jag lektion för mina hoppKids, duktiga var dom precis som vanligt! Och resten av kvällen spenderade jag hos mina älskade hästar med pyssel o kärlek, hemma först runt 10-tiden, haha! Gött :)

Imorn blir det jobb o Björneträning! Enda problemet är att jag inte bestämt mig för vilken häst jag ska ta med mig än haha :) i-landsproblem!!

Puss /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0