Det gick ju bra

Har nog hamnat i glömska,eftersom jag vant mig vid att inte blogga nu! Förlåt.. Men kom ihåg idag iallafall så det ska nog ordna sig! Sitter iallafall på Ale just nu och väntar på att min lillskrutta ska få på sig nya dojor! Världscuprepris på tvn här i väntrummet vilket passar mig alldeles utmärkt!

Igår var vi och tävla gymkhana efter mycket om och men, slutade med en andra plats för vår del efter lite otur med halta ponnys och skadade ryttare! Helt okej, nästa gång hoppas jag dock att dom vinner! Då är jag inte med o rider eftersom jag är i Norge, men är övertygad om att dom löser det ändå! :)

Sebbe gick faktiskt riktigt bra igår, var några missöden haha, där han ex bara studsa över tunnan eller drog en fin skänkelvikning över konan och typ glömde svänga runt cartonhinken o sådär.. Haha lillskiten! Ibland blev det bara för mycket för hans lilla hjärna! Men han gick alla grenar och skötte sig väl över förväntan! :) kommer nog bli bra!

Dessutom vann 'mina' GFRK barn och mina småttingar från Alleby kom 2a, dom slog stora laget! Grymt imponerande! Stolt lagledare igår iallafall!! :)

Hörs sen! Puss /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0