Fuck....

Jahopp, det var det.. Ninja har fått en infektion som kan jämföras med en typ av tumör i hoven upp till hovbenet, latchigt? Nej. På tisdag ska hon opereras och kommer bli borta från tävlingsbanonrna o 1 års tid pga skadan.. Såååå roligt... När ska detta elände vända? Det känns inte rättvist att min lilla prinsessa ska stå hemma och ha ont, hur har hon gjort sig förtjänt av det? Jag fattar faktiskt inte det!!
 
Men, som ljus i tunneln har vi nu bestämt oss för att betäcka henne! Vilket känns sjukt spännande men också helt otroligt läskigt!! Så nu kommer de närmsta dagarna bestå av att jag sitter bänkad på sprangkulla.se och kollar hingstar! Herregud vad mycket fina hingstar det finns! Jag har ju alltid vart störtförälskad i Cardento avkommor, men när jag kollar på hingstarna här så inser jag att man inte ska köra huvudet i sanden och inte se sig omkring!
 
Nu blir det och kolla vidare!!
Puss /C
 
Aerline H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0