Härliga onsdag

Ledig dag typ, bara lite jobb på stallet! Härligt! Har mockat hos båda odjuren, och ridit Q! Nu återstår bara 2 gymkhanaträningar!

Tror jag har glömt o säga att Ninja är blockhalt på vänster fram... :( Så imorgon går släpet återigen till Ale.. Fan vad jag hatar detta! Skadade djur hela tiden, när oturen ska vända är något jag skarpt funderar på!

Har lite annat kul o berätta för er också, vet inte när jag ska kläcka den karamellen bara.. Hmm, aja! Det kommer!

Q var iallafall jätteduktig idag, hade nog kunnat rida hur länge som helst! Men ibland måste man avbryta pga en kurrande mage haha! Ingen hoppträning denna veckan heller förresten, så på söndag när vi ska tävla är det 3 veckor sen Q hoppa, haha.. Laddad tjej? Trore va!!!! ;)

See ya later!!
Pöss /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0