Jobb

Dags för lite jobb igen, är så lite nu så jag känner mig helt förvirrad varje gång jag kommer till jobbet haha.. Skönt o ha vardagen tillbaka dock, känns som man levt loppan sen Scandinavium lite, bara häst o tävling för hela slanten! Klagar inte, men det är ändå gött o ha vardagen tillbaka! I helgen väntar Pay n' Jump och ponnytävlingar så att ja, ingen ledig helg försen i typ September nu om änns det haha.. Men jag älskar det så det gör ingenting! :)
 
Ingen Björne träning denna veckan vilket är bra, eftersom båda hästarna gått denna helgen, men där emot är det Emma träning på torsdag, ingen aning om vilken av hästarna jag ska ta med mig men det ordnar sig! Nu måste jag jobba på! Men det finns ju 2 bildbomber ni kan roa er med! ;)
 
Tänkte ta och fota lite i veckan också, nu när man äntligen kan börja fota ute lite grann!! :)
Puss /C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0