Nöjd chey

Påväg hem efter en utmattande men fantastisk tävlingsdag, har haft så mycket underbara människor runt omkring mig hela dagen att jag blir helt lycklig! Tack till Elin mest av alla och sen resterande underbara människor som ställt upp idag!

Fick med mig 2 placeringar hem idag iallafall, en på Q o en på Ninja båda i 110n! Verkligen skoj! Red på 26.86 på Q och på 26.87 på Ninja vilket är ganska komiskt! Men i 120n hade jag 3 ner på Ninja o ett ner på Q, så det gick väl inte kalas men ja.. ;)

Alla 3 Jossorna red kalasbra i vilket fall som helst! Jacobson hade 2 0r, awesome! Och Jossan 0a sin och Möll hade en 0a tror jag och 1 stopp, kanske ett ner? Hmm hur som! Grymmt kämpat tjejer!

Puss
/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0