Norge

Hallå gänget!
Nu är vi påväg hem från Norge efter en fantastisk helg fylld med tävling och gemenskap, och det finns egentligen bara en viktig sak o säga! Jag ÄLSKAR detta!! Gymkhanan och allt som hör till den, hela paketet liksom!! Fantastiskt!! Hej nytändning! Tänk för ett årsen när jag tyckte det var sååå tråkigt och inte hade någon lust alls, eller vafan det räcker och gå tillbaka 6 månader bara.. Men efter Scsndinavium har jag verkligen börjat älska det igen!! :)

Vi blev iallafall 3a i helgen! Sebbe har verkligen skött sig väl över förväntan, bara några få damputbrott haha! Men han har vuxit något enormt på bara denna helgen! Verkligen superkul, så nu är jag väl taggad på nästa gymkhanatävling om 3 veckor med bästa laget!! :) tagga!!!!!

Puss
/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0