Redan fredag tydligen

God morgon världen!
Ny dag, nya tag! Det kommer kännas tungt och tomt utan Taara och Peppe ett tag men det känns ändå skönt att dom slipper ha ont mer!

Har iallafall precis ridit Quilla, ett dressyrpass i paddocken såhär på morgonen var riktigt gött faktiskt! Testar o rida henne på Poponcini bett på marken nu, ett blått gummibett som ska ligga som sammet i munnen på dom, funkar hittills bra, hon blir lite stark på det i galoppen men får ju ge det mer än 2 pass innan man räknar med att det funkar till 100%! :)

Fick ett sms av Beccis när jag red där hon fråga om jag kunde rida Patriks åt henne idag vilket jag gärna gör!! Så ska bara släppa ut Q sen är det upp på nästa!! Yippie!! :) Har saknat honom så himla mycket!

Efter det så blir det jobb! Mocka för jag helt enkelt göra ikväll! :-)
Puss /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0