Sjuk

Börjar äntligen tillfriskna från veckans feber attack! Ush.. Haft feber, huvudvärk, halsont och en näsa som inte fungerat över huvudtaget! Nu är iallafall febern borta, gött! Har helt enkelt inte orkat blogga då största ansträngningarna gått till o dricka nyponsoppa och gå på toa, sedan har jag legat klubbad i sängen igen haha..

Igår tog jag mina sista krafter o red
Q en stund på kvällen! Eftersom hon fått stå 2 dagar innan det pga av att jag vart för dålig för o orka rida så hade hon massa energi igår hihi! Vilket iallafall resulterade i att hon gick jättefint igår! Superlycklig tjej! Hihi :-)

Idag sticker vi också till Norge för o tävla gymkhana i helgen! Vila när man vart/är sjuk? Varför? Haha.. Så hoppas iallafall att Sebbe sköter sig! :)

Jag slänger in ett inlägg innan vi åker över norska gränsen! Annars hörs vi igen på söndag! Puss!

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0