Täääääääääävla

Hey ho!
Rullar mot Ale Jennylund i Bertil, mot nya äventyr! Eller ja.... Hopptävling iallafall! ;-) Båda hästarna är med och J, J o J är med! Alltså Jossan, Jossan Jossan haha.. Ska iallafall hoppa bägge hästarna idag men bara Q imorgon,110-120! Brukar normalt sett inte vilja skriva så mycket om det innan men nu fick ni lite info iallafall, lär bli en lång dag eftersom jag åker med dom andra redan nu och dom får vänta 2 klasser efter sig så ja.. Men det är ändå sjukt kul att vi åker tillsammans allihopa för en gångs skull!

Självklart har jag världens bästa Elin med mig! Och då känns det alltidlite lättare, helst idag när jag för första gången åker med bägge! Awesome!

Hörs sen! Pöss
/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0