2014 knackar på dörrn

Idag valdes det vem som skulle vara landslagstränare i gymkhana för Sverige år 2014, Nisse blev vald Junior tränare och Steven Senior tränare. Jag tror det är bra, jag tror till 110% att Nisse är den bättre mannen för jobbet med Juniorer, Steven i all ära men han är inte lika pedagogisk för yngre ryttare som Nisse är, dessutom är han engelsk talande, och ska man verkligen som junior behöva tänka på tävling och never och sedan språket? Njaa, jag tror det hade blivit tokigt så detta är nig en jättebra lösning, Steven gjorde ju ett bra jobb med det öppna laget förra året så givetvis tycker jag han förtjänar en andra chans med tanke på alla motgångar laget hade förra året. Jag tänker inte säga vem jag ville skulle vinna det spelar ingen roll, hade blivit lika bra med vilken som av dessa 2 det är jag helt övertygad om men vi är som vi är i Sverige, rätt oärliga..
 
Trött som ett as är jag iallafall så nu blir det sängen, imorgon väntar ytterligare en lång dag!
Puss /C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0