Älsklingsdag

Äntligen torsdag, känns som det var jättelängesen det var torsdag bara för jag var sängliggandes och sjuk förra torsdagen så man missar liksom en hel torsdag, en hel vecka missade jag för den delen.. Inte kul! Men denna veckan har jag hållt mig uppe och det känns som den bara sprungit iväg! Redan torsdag? Galet.... Ser fram emot träningen ikväll även om jag tror att lille Sebbis kommer vara rätt övertaggad eftersom han inte gått gymkhana på över 2 veckor, men vad gör det! Vi måste träna stenhårt nu inför Scandinavium och kommande säsong, är taggad till max! Kan inte julen komma snart så vintern är över lite snabbare.... Snälla?
 
Annars ska jag bara rida Ninja idag, Quilla ska vila längesen hon hade en vilodag nu så det kan hon nog behöva! Har inte bestämt mig för om jag ska rida ut på Ninja eller ta en sväng om i manegen med lite markbommar, får bli till o bestämma sig när jag gör i ordning henne. Man ska väl egentligen passa på och rida ut nu för snart kan man väl inte göra det längre!
 
Dags o ta tag i mockningen, 4 boxar idag, KUL! Och jobbat uppe på alleby innan det, bara o stå i!
Puss /C
Åh vad jag saknar dig ute på banorna, bara ett år kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0