Åt rätt håll

Halsflussen nästan borta, feberfri iallafall, sjukt gött! Fortfarande väldigt tagen, jäääätteliten magsäck hehe.. Åt precis en kvarts pizza och nu är det fullt.. Jag väl egentligen bara be om ursäkt för min urkassa uppdatering men har legat med över 40 graders feber och halsfluss, kul! Tror nästan aldrig jag vart så sjuk, helt fruktansvärt.. Har knappt orkat kolla på film eller tv för det har vart för ansträngande.. Ja, jag mådde rätt kasst.. Tur jag fick medecin iallafall, för nu mår jag mycket bättre, men det tog ett tag innan penecillinet kickade in.. Som sagt fortfarande tagen men verkar ha krafterna för o åka o hoppa en klass imorgon iallafall, min bästa Q blir glad då! Och om hon är glad så är jag glad!
 
Blir ju till att inviga nya bussen imorgon, kul!! :) Kvällen ska spenderas o kolla efter julklappar till folk, har inte köpt en enda och börjar få grov panik haha.. Och så ska jag nog fortsätta kolla på PLL som Elin så gulligt tvingat mig o börja kolla på.. Och nu är jag helt fast, skitserie! Man blir helt tokig, hela tiden bara ett avsnitt till jamen visst .... Tack Elin!!!!.... ;)
 
/C
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0