Bokat och klart

Så, då var alla flygbiljetter och bussbiljetter bokade och klara, skönt! Åker alltså lördag den 30/11 till Stanstedt, därifrån får vi skjuts till Wales, sedan söndag eftermiddag flyger vi till Scotland och sedan stannar jag där till o med 12/12, flyger då till Oslo och sedan buss hem från Oslo till Göteborg. Puh! Skönt och ha det avklarat men det känns som om jag kommer glömma bort det eller tappa bort mig någonstans på vägen haha. Ska iallafall spendera 2 veckor (nästan) i Glasgow med min favorit! Massa julshopping är inplanerat, gå på bio och se Hunger Games catching fire, massa mystid bara helt enkelt! Längtar massor! Bästa av allt är att sen ska Jack flyga med mig hem och stanna här i 2 veckor, lycklig och glad tjej! Återstår endast ett litet dilemma och det är hästvakt! Men det ordnar sig nog. ;)
 
Jahopp, ikväll blir det iallafall gymkhana träning och innan dess ska Quilla ridas, Jossan är snäll och hjälper mig med Ninja eftersom Sandra är sjuk! Krya på dig vännen!
 
Puss /C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0