Fredag igen

Då var det fredag igen, känns som veckorna bara flyger förbi. Det är liksom redan dags för säsongens sista tävling i helgen. Helt sjukt vad fort det har gått! Jag är iallafall astaggad och min bästa bästa Elin ska med vilket gör mig lugn, 2 tävlingar utan Elin har det vart och det är inte okej! Även om Joffi var med mig på förra och gjorde ett galant jobb, och Anna, Ebba o Linda tävlingen innan det!
 
Ser fram emot vårens tävlingar något helt enormt, har planerat och rida lite kval men vad det är talar jag om längre fram, vågar inte säga något ännu. Hoppas ni gillade filmerna förresten, det kommer fler av dom eventuellt ikväll men om inte annat imorgon! Eftersom jag tävlar kan det vara bra o få upp lite tidsinställda ni kan få leka med.
 
Har ju ledig kväll ikväll visserligen, efter allt är färdigt inför imorgon då vill säga. Så kan ju roa mig med och göra lite kul inlägg till helgen, eller så fastnar jag framför PLL haha.. Brukar bli så!
Nu blir det lunch! Puss /C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0